دوره کاربردی "خالق خودت باش"



دوره کاربردی "خالق خودت باش"

مدت زمان دوره: بین 12 تا 15 ساعت

هزینه دوره: بدون تخفیف 990.000 تومان (با تخفیف 660.000 تومان)
ثبت نام در دوره آنلاین

سرفصل های جلسه اول:

  • سفر قهرمانی برندهای شخصی
  • مفهوم دایره طلایی
  • تعیین چرایی آدم ها
  • ارائه تمرین های کاربردی در جهت تعیین چرایی
  • تعیین رابطه بین احساس و چرایی آدم ها
  • مدل انتشار نوآوری
  • داستان چرایی برند اپل

سرفصل های جلسه دوم:

  • اجرای تمرین های چرایی
  • تعریف برندسازی شخصی
  • چرا برندسازی شخصی برای همه افراد الزامی است؟
  • معرفی گام های اجرایی برندسازی شخصی.
  • بیان داستان های برندهای شخصی

سرفصل های جلسه سوم:

  • خودشناسی
  • معرفی تست های خودشناسی
  • مثلث شغل مورد علاقه
  • معرفی مفهوم ایکیگای و کاربرد فوق العاده آن در برند شخصی
  • معرفی هرم مازلو و استفاده آن در برندسازی شخصی
  • تمرین های مربوط به علاقمندی ها
  • ماتریس SWOT
  • ارزیابی 360 درجه
  • مدل هویت برند کاپفرر

سرفصل های جلسه چهارم:

  • بازارشناسی
  • ابزارهای تحلیل بازار
  • تمرین های مربوط به شناخت بازار
  • استراتژی برندسازی شخصی
  • تعیین نقاط تمایز
  • بودجه ریزی
  • هدفگذاری
  • زمان بندی
  • تکنیک ساعت شنی
  • بیزینس مدل
  • تکنیک های ارتباطاتی

سرفصل های جلسه پنجم:

  • رازهای محبوبیت
  • اعتماد بنفس و تمرین های مربوط به آن
  • چرخه ارتباطات عاطفی
  • تمرین های مهارت
  • تمایز شهرت و برندسازی شخصی
  • معرفی ابزارهای برندسازی شخصی
  • چگونه برند شخصی خودمان را حفظ کنیم.
ثبت نام در دوره آنلاین


مرکز رشد تخصصی فضای مجازی شهید آوینی تقدیم میکند  دوره کاربردی "خالق خودت باش"
این رویداد فقط یک وبینار ساده نیست بلکه شروع یک حمایت بزرگ است

اگر جواب یکی از سوالات پایین منفی میباشد به جرات میتوانیم بگوییم این وبینار برای شما بسیار سودمند است.

آیا متناسب با تخصص خودتان درآمد دارید؟

آیا به اندازه کافی در حوزه کاری خودتان اعتبار دارید؟

آیا در صنعت خودتان جزو نفرات برتر محسوب می شوید؟

آیا مهارت های ارتباطی را مسلط هستید؟

آیا روش های نوین هدفگذاری و بودجه ریزی را آموزش دیده اید؟

آیا هر روزی که مشغول به فعالیت هستید، از آن کار احساس رضایت دارید؟

از همه مهمتر، آیا میدانید چرا و به چه علت در این دنیا هستید؟

در کارگاه خالق خودت باش به جواب تمامی این سوالات می رسید به علاوه آنکه تکنیک هایی مطرح می شود که در زندگی شما بسیار زیاد تاثیر گذار خواهد بود.

 

سرفصل های این وبینار:

  • کلیات روند برندسازی
  • معرفی 7 گام مهم برندسازی
  • چرا باید به سراغ ساخت برند شخصی خودمان برویم؟
  • از خوبی های برند سازی شخصی
  • و کلی مطالبی که تا به حال نشنیده اید

"در آینده ای نه چندان دور، همه چیز در دنیا به برندهای شخصی ختم خواهد شد".

این جمله ای است که انجمن بازاریابی آمریکا آن را مطرح کرده و در عمل میبینیم که دنیا بر اساس قدرت برندهای شخصی است که اداره می شود. چه افرادی که در حوزه سیاست کار میکنند چه افرادی که در حوزه های کسب و کاری فعال هستند، خوب می دانند که هر چقدر قدرت برند شخصی خودشان بالاتر باشد، احتمال موفقیتشان به همان میزان بالا خواهد رفت.

 

مدرس این وبینار برای شما:

 

  • دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی

از سال ۹۶ به صورت تخصصی در حوزه برندسازی و به خصوص برندسازی شخصی مشغول به کار شده‌اند و در این مدت افتخار همکاری با بیش از ۶۰ برند مختلف و همچنین افتخار همراهی بیش از ۲۰ برند شخصی به علاوه چندین و چند سمینار در حوزه برندسازی شخصی را دارا هستند و یکی از بزرگترین آرزوهای ایشان، حرکت همه افراد به سمت و سوی استعدادها و چرایی خود آن‌ها است.

یک سوال مهم:

یک سوال مهم آن است که آیا برندسازی شخصی برای همه افراد مناسب است؟

قطعا تمام افرادی که برنامه برای رشد خودشان و یا کسب و کارشان داشته باشند احتیاج به برندسازی شخصی دارند. امروزه همه در دنیا الون ماسک و یا جف بزوس را میشناسند اما چه کسی می تواند ادعا کند تمام برندهای زیر مجموعه الون ماسک را می شناسد؟ پس طبیعتا یک نتیجه بسیار مهمی که می توان استنباط کرد آن است که قدرت برندهای شخصی حتی از برندهای تجاری هم توان عبور دارد.

سوال بعدی آن است که برندسازی شخصی برابر است با شهرت؟

به هیچ عنوان این دو برابر با یکدیگر نیستند. برند شخصی منتج به شهرت در بین جامعه هدف شما می شود.

و سوال اصلی و مهم آن است که چرا افراد باید برند شخصی خودشان را خلق کنند؟

جواب این سوال را در مجموعه ای از سوالات با شما مطرح میکنم. اگر پاسختان به حتی یک سوال زیر منفی باشد به جرات میتوانم بگویم که قطعا باید برند شخصی خودتان را خلق کنید.

آیا متناسب با تخصص خودتان درآمد دارید؟

آیا به اندازه کافی در حوزه کاری خودتان اعتبار دارید؟

آیا در صنعت خودتان جزو نفرات برتر محسوب می شوید؟

آیا مهارت های ارتباطی را مسلط هستید؟

آیا روش های نوین هدفگذاری و بودجه ریزی را آموزش دیده اید؟

آیا هر روزی که مشغول به فعالیت هستید، از آن کار احساس رضایت دارید؟

از همه مهمتر، آیا میدانید چرا و به چه علت در این دنیا هستید؟

در کارگاه خالق خودت باش به جواب تمامی این سوالات می رسید به علاوه آنکه تکنیک هایی مطرح می شود که در زندگی شما بسیار زیاد تاثیر گذار خواهد بود.

شرکت نکردن در این وبینار چه ضرری به شما خواهد زد؟

باور کنید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد! و همه چیز همانطور که هست باقی می‌ماند! جمله‌ای منصوب به آلبرت انیشتین است که می‌گوید: عجیب است که عده‌ای کارهای همیشگی را انجام می‌دهند و نتیجه‌ای متفاوت را انتظار دارند.اصلاً دلیل این که این دوره را برای شما آماده کردیم این است که بتوانید تغییرات فوق‌العاده‌ای را رقم بزنید. و آماده شروعی فوق العاده و دوباره باشید...

حالا چرا رایگان؟

به چند دلیل مختلف وبینار خالق خودت باش را رایگان در دسترس شما عزیزان قرار دادیم.

اول اینکه اگر با مرکز شهید آوینی آشنا باشید، می دانید که همواره به دنبال ارزش آفرینی برای مخاطبین خودمان هستیم و خواهیم بود. برای ارزش آفرینی هم تا به حال محصولات، آموزش‌ها و دوره‌های رایگان زیادی تولید و منتشر کرده ایم .

دوم اینکه به این نتیجه رسیدیم که این کار، می‌تواند در مجموع اتفاق مثبتی چه برای افراد جامعه و چه برای کشورمان باشد . وقتی مردم هدفمند و با برنامه‌ای داشته باشیم، کنار هم حالمان خوب‌تر است و موثرتر خواهیم بود.در نتیجه آن‌ها را یک گام به رضایت بیشتر از زندگی نزدیک‌تر کند.

و سوم اینکه می خواهیم کمکی باشیم برای تازه و یا کسانی که در مسیر هستند و نیاز به حمایت دارند چون امکاناتی در اختیار داریم که میتواند برای کارآفرین ها خیلی مناسب باشد مثل دفتر کار در خیابان فلسطین تهران که دارای 6 اتاق مجزا برای گروه های کارآفرین یا استارتاپ میباشد+اتاق استدیو مخصوص ضبط فیلم + اتاق جلسات و تبلیغ فعالیت شما.

بعضی افراد هم با تمام این توضیحات مثل عکس زیر هستند:

بهانه هایی برای تهیه نکردن بلیط این وبینار:

از آنجاکه افراد اهمال کار برای تغییر نکردن بهانه‌هایی می‌خواهند، من می‌خواهم به دوستان اهمال کار کمک کنم تا زحمت کمتری بکشند و لیست بهانه‌های متداول را در ادامه برایشان آماده کرده‌ام:

❌ الان وقت ندارم!

❌باشه بعد از تعطیلات!

❌ برنامه ریزی کردن که کاری نداره

❌چی میخواد بگه تو این دوره؟!

❌یکم تمرین کنم میتونم طبق برنامه ریزی خودم پیش برم

❌ باشه یکم سرم که خلوت شد…

❌ زندگی به این خوبی! چشه مگه؟

❌ موفق شدن دردسرهای خودش را داره… من به همین زندگی راضی‌ام…

❌ الان کارهای مهم‌تری دارم…

❌ من درست بشو نیستم و اعتماد به نفس ندارم…

❌ خیلی گرونه، ارزشش رو نداره!

❌ بعید می دونم اثری داشته باشه….

❌ دیگه از من که گذشته…

❌ این چیزا با آموزش درست نمی شه! ذاتیه!

❌ با آموزش که آدم تغییر نمی‌کنه! باید خودم تصمیم بگیرم تغییر کنم…

❌من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین زندگی عادی که دارم خوبه…

❌ و…

اما شما که تا الان این مطالب را به دقت خوانده اید، مطمئناً جزو 20 درصد برتر جامعه هستید. 20 درصدی که به دلیل شجاعت خود و توانایی رو به رو شدن به ترس ها و مشکلات 80 درصد باقی مانده مدیریت خواهند کرد…

همه چیز آماده است!

و هیچ بهانهای باقی نمانده است!

حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقهای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید و شما نیز به جمع شرکت کنندگان خوشحال دورهها و سمینارهای ما بپیوندید

 

سرفصل‌های وبینار

سرفصل های این وبینار:

  • کلیات روند برندسازی
  • معرفی 7 گام مهم برندسازی
  • چرا باید به سراغ ساخت برند شخصی خودمان برویم؟
  • از خوبی های برند سازی شخصی
  • و کلی مطالبی که تا به حال نشنیده اید
 
مخاطبین
  • مدیران
  • صاحبان کسب و کار
  • کارافرین ها
  • استارتاپ ها
  • دانشجویانی که علاقه به ساخت کسب کار هستند
  • نیروهای فروش مراکز دولتی و خصوصی
 
سوالات متداول

آیا برندسازی شخصی برای همه افراد مناسب است؟

قطعا تمام افرادی که برنامه برای رشد خودشان و یا کسب و کارشان داشته باشند احتیاج به برندسازی شخصی دارند. امروزه همه در دنیا الون ماسک و یا جف بزوس را میشناسند اما چه کسی می تواند ادعا کند تمام برندهای زیر مجموعه الون ماسک را می شناسد؟ پس طبیعتا یک نتیجه بسیار مهمی که می توان استنباط کرد آن است که قدرت برندهای شخصی حتی از برندهای تجاری هم توان عبور دارد.

برندسازی شخصی برابر است با شهرت؟

به هیچ عنوان این دو برابر با یکدیگر نیستند. برند شخصی منتج به شهرت در بین جامعه هدف شما می شود.

چرا افراد باید برند شخصی خودشان را خلق کنند؟

جواب این سوال را در مجموعه ای از سوالات با شما مطرح میکنم. اگر پاسختان به حتی یک سوال زیر منفی باشد به جرات میتوانم بگویم که قطعا باید برند شخصی خودتان را خلق کنید.




ثبت نام در دوره آنلاین



 

دوره فن بیان در محتوای ویدیویی

 مرکز رشد تخصصی فضای مجازی شهید آوینی تقدیم میکند

  

این رویداد فقط یک دوره ساده نیست بلکه شروع یک حمایت بزرگ است یک آمار جالب:

طبق بررسی های انجام شده، درآمد تولیدکنندگان ویدئو در هر کسب و کار، 40 درصد بیشتر از رقبایی است که ویدیو تولید نمیکنند.

در سال های اخیر ویدئو ها جای خود را در بازاریابی دیجیتال باز کرده اند. و به عنوان ابزاری قدرتمند برای ترویج و تبلیغ کسب و کارها به شیوه ای جذاب و خلاق عمل کرده اند.

اما این حوزه در عین جذابیتی که دارد، تله های خطرناکی نیز دارد که اگر مرتکب آنها شوید تمام زحمت خود و تیم تان را به باد داده اید.

احتمالا داستان معروف مولانا را شنیده اید که کشاورزی هر چه گندم ذخیره میکرد توسط موشی خورده میشد و زحمات کشاورز به باد میرفت. در انتها نظر مولانا اینگونه بود:

اول ای جان دفع شرِ موش کن

وانگهان در جمع گندم، جوش کن


ثبت نام در دوره آنلاین

طبق نظر رفتارشناسان و مشاوران کسب و کار، قبل از اینکه به پرورش نقاط قوت بپردازید، نقاط ضعف را کاهش دهید یا حذف کنید.

مدرس شما در این وبینار:

 

من احمد ابوقداره هستم. نویسنده کتاب هفت تیر سخنرانی و مدرس مهارتهای ارتباطی، در این وبینار شما را از 1+5 اشتباه خطرناک در تولید محتوای ویدیویی آگاه میکنم که بسیاری از کسب و کارها را زمین زده و مطمئن هستم که با رعایت با آنها میتوانید نتایج خوبی را بدست بیاورید.

این وبینار چه کمکی به شما میکند؟

در انتهای این وبینار شما با آگاهی نسبت به اشتباهات مهلکی که بعضاً حتی کسب و کارهای حرفه ای مرتکب آن میشوند، ویدیوهای خوبی تولید میکنید و رشد کسب و کار خود را رقم خواهید زد.

شرکت نکردن در این وبینار چه ضرری به شما خواهد زد؟

باور کنید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد! و همه چیز همانطور که هست باقی می‌ماند! جمله‌ای منصوب به آلبرت انیشتین است که می‌گوید: عجیب است که عده‌ای کارهای همیشگی را انجام می‌دهند و نتیجه‌ای متفاوت را انتظار دارند.اصلاً دلیل این که این دوره را برای شما آماده کردیم این است که بتوانید تغییرات فوق‌العاده‌ای را رقم بزنید. و آماده شروعی فوق العاده و دوباره باشید...

هدیه افرادی که در این وبینار ثبت نام میکنند:

  • عضویت در باشگاه مرکز رشد تخصصی شهید آوینی
  • آنالیز رایگان یک ویدیو شما و بررسی نقاط ضعف و قوت آن

     

     

      ثبت نام در دوره آنلاین

 

بهانه هایی برای تهیه نکردن بلیط این وبینار:

از آنجاکه افراد اهمال کار برای تغییر نکردن بهانه‌هایی می‌خواهند، من می‌خواهم به دوستان اهمال کار کمک کنم تا زحمت کمتری بکشند و لیست بهانه‌های متداول را در ادامه برایشان آماده کرده‌ام:

❌ الان وقت ندارم!

❌باشه بعد از تعطیلات!

❌ برنامه ریزی کردن که کاری نداره

❌چی میخواد بگه تو این دوره؟!

❌یکم تمرین کنم میتونم طبق برنامه ریزی خودم پیش برم

❌ باشه یکم سرم که خلوت شد…

❌ زندگی به این خوبی! چشه مگه؟

❌ موفق شدن دردسرهای خودش را داره… من به همین زندگی راضی‌ام…

❌ الان کارهای مهم‌تری دارم…

❌ من درست بشو نیستم و اعتماد به نفس ندارم…

❌ خیلی گرونه، ارزشش رو نداره!

❌ بعید می دونم اثری داشته باشه….

❌ دیگه از من که گذشته…

❌ این چیزا با آموزش درست نمی شه! ذاتیه!

❌ با آموزش که آدم تغییر نمی‌کنه! باید خودم تصمیم بگیرم تغییر کنم…

❌من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین زندگی عادی که دارم خوبه…

❌ و…

اما شما که تا الان این مطالب را به دقت خوانده اید، مطمئناً جزو 20 درصد برتر جامعه هستید. 20 درصدی که به دلیل شجاعت خود و توانایی رو به رو شدن به ترس ها و مشکلات 80 درصد باقی مانده مدیریت خواهند کرد…

همه چیز آماده است!

و هیچ بهانهای باقی نمانده است!

حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقهای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید و شما نیز به جمع شرکت کنندگان خوشحال دورهها و سمینارهای ما بپیوندید

 

  ثبت نام در دوره آنلاین

 

 

 
سرفصل‌های وبینار
  • اهمیت تولید محتوا
  • فن بیان مناسب در تولید محتوا
  • آمار های موجود
  • 5+1 اشتباه رایج
 
مخاطبین

مدیران کسب و کار

فریلنسرها( کسانی که کسب و کار یک نفره دارند)

استارت آپ ها

دانشجویان

کارجویان

و همه کسانی که دوست دارند کسب و کارشان سریع رشد کند و سر زبان ها بیوفتند

  ثبت نام در دوره آنلاین

سوالات متداول

فن بیان در تولید محتوا چقدر تاثیر دارد؟

خیلی از افراد در این باور مانده اند که اگر فقط محتوای ارزشمند داشته باشند با بازدید زیاد مخاطبان مواجه میشوند اما این دقیقا مانند مدرسان زمان مدرسه ما بود که خیلی ارزشمند بودند اما با بیان ضعیفی که داشتند میل گوش دادن ما هم کمتر میشد

منظور شما از حمایت از کارافرین ها و تازه کارها چیست؟

آموزش همه چیز نیست و بزرگتر از این موضوع حمایت و پشتیبانی بعد ار آن است.چون شما بر فرض مثال اینکه کاملا فن بیان در تولید محتوا را آموزش دیدید خب بعدش چه میشود؟حالا کجا ضبط کنیم؟کجا تمرین واقعی داشته باشیم؟

فتوشاپ کاربردی



دوره حضوری - در حال ثبت نام

پرداخت شهریه و ثبت نام

آموزش فتوشاپ کاربردی

مدرس: یاسین نبی زاده

طول دوره: 8 جلسه (16 ساعت)

 

در این دوره یاد می‌گیریم:

  1. آشنایی با نرم افزار فتوشاپ
  2. آشنایی با اصول و مقدمات طراحی
  3. تولید عکس های متحرک
  4. رتوش و ترمیم عکس
  5. معرفی ابزار های مهم
  6. اصول طراحی بروشور
  7. اصول طراحی جلد
  8. شناخت رنگ ها
  9. برخی اصول چاپ

و...

 

تاریخ شروع دوره: -- مهرماه 1400

روز برگزاری: دوشنبه ها

ساعت برگزاری: 16- 18 

تعداد جلسات: 8

با اعطای مدرک پایان دوره

شهریه دوره: 500000 تومان

محل برگزاری: میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان فلسطین، پلاک 410، طبقه منفی 1 - مرکز رشد شهید آوینی

 

ثبت نام در سایت: nikani.ir

شماره تماس: 02188313902-09190081852


معرفی نرم افزار photoshop و کاربردهای آن

در این مطلب به معرفی تاریخچه نرم افزار photoshop و کاربرد‌های آن خواهیم پرداخت. اگر علاقه مند به یادگیری و آموزش فتوشاپ هستید، برای آشنایی بیشتر با این ابزار پر کاربرد با ما همراه باشید.

تاریخچه مختصری از نرم افزار فتوشاپ

فتوشاپ توسط برادران توماس و جان نول در سال 1987  به وجود آمده است. نام این نرم افزار در ابتدا Display قرار گرفت، سپس به ImagePro تغییر یافت و در نهایت در سال  1988به نام PhotoShop نام نهاده شد. توماس در همان سال برای به نمایش گذاشتن نرم افزار برای اپل و ادوبی به دره سیلیکون سفر کرد. هر دو نمایش موفق بودند، و Adobe تصمیم به خرید مجوز توزیع گرفت. اولین نسخه مصرف کننده از فتوشاپ فوریه 1990 به طور انحصاری برای کامپیوتر اپل مکینتاش منتشر شد. از آن پس، تبدیل به استاندارد صنعتی در ویرایش گرافیکی رستری گشت. فتوشاپ در حال حاضر برای سیستم عامل‌های هر دو شرکت مایکروسافت و اپل وجود دارد.

نرم افزار فتوشاپ از ماسک، ترکیب آلفا و مدل‌های رنگ مانند RGB، CMYK، spot color ، Duotone و lab color space بهره میبرد. این برنامه همچنین از اکثر فرمت‌های فایل‌های تصویری، از جمله فرمت‌های خود پروژه ، PSD و PSB پشتیبانی می‌کند. نرم افزار PhotoShop توانایی ارائه و ویرایش متن، گرافیک برداری، گرافیک‌های سه بعدی و ویدیو را دارد.

کاربرد نرم افزار Photoshop در مشاغل مختلف

معماران از رندرینگ و ابزارهای ویرایش 2 و 3 بعد ی فتوشاپ برای خلق طرحی رئال تر در پروژه های ساختمانی استفاده می‌کنند. ابزار ویرایش فتوشاپ اجازه می‌دهد که معماران تصاویری که ایجاد کرده‌اند را بهبود بخشند،‌اضافه کردن سایه و بافت مدل ها را واقعی‌تر می‌کند. ستاره شناسان با استفاده از ویژگی بهبود تصویر در نرم افزار فتوشاپ به پردازش عکس از فضا، تجزیه و تحلیل تصاویر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ستارگان می‌پردازند.

انیماتورها با استفاده از سیستم رندر چندلایه‌ی photoshop برای ایجاد شخصیت‌ها و پس زمینه‌های پیچیده استفاده می‌کنند. آنها همچنین می‌توانند از برنامه ای برای ویرایش پس زمینه‌ها و ایجاد انیمیشن از تصاویر ساکن استفاده کنند.
تکنسین‌های پزشکی قانونی معمولا از نرم افزار photoshop برای پردازش مقدار زیادی از شواهد تصویری که از عکس‌های صحنه جرم آمده است استفاده می‌کنند. همچنین تکنسین‌ها توسط فتوشاپ به پردازش اثر انگشت و ارتقاء تصاویر از صحنه‌های جرم و جنایت می‌پردازند.

همچنین نرم افزار فتوشاپ نقش برجسته ای در طراحی وب ایفا می‌کند، به طراحان وب سایت برای ایجاد پس زمینه ، متن، دکمه‌های سایت و آثار هنری سه بعدی برای وب سایت‌های مدرن کمک می‌کند. طراحان همچنین می‌توانند از فتوشاپ به منظور ارتقاء عکس و تصاویر برای استفاده در وب سایت استفاده کنند. ویژگی تحلیل تصویر و قابلیت‌های اندازه‌گیری نرم افزار photoshop  به پزشکان در تجزیه و تحلیل تصاویر پزشکی کمک می‌کند، و به پزشکان اجازه می‌دهد شرایط بیمارانشان را بهتر متوجه شوند و در مورد آنها ارتباط موثرتری برقرار کنند.